affiliate marketing the artificial life observer: Zac Efron Dikutuk Kerana Mulut Busuk

Sunday 8 April 2012

Zac Efron Dikutuk Kerana Mulut Busuk



PELAKON Zac Efron mengakui pernah melalui pengalaman buruk di saat melakonkan babak bercumbuan dalam filem “Summerland.”

Gara-gara tersalah makan tuna, Zac dikutuk oleh bekas kekasihnya, Vanessa Hudgens kerana bau mulut yang busuk dan tidak menyenangkannya untuk melakonkan aksi itu.

"Saya perlu melakonkan babak bercumbuan dan pada ketika itu saya baru sahaja selesai menikmati roti sandwic tuna.

"Ia merupakan babak cium pertama kami dan saya telah memalukan diri sendiri. Harap-harap kejadian mulut busuk tidak akan berulang lagi," katanya kepada Aceshowbiz.

Gara-gara peristiwa tersebut, Zac mengambil ia sebagai satu iktibar dan membuat pelbagai persiapan sebelum melakonkan adegan tersebut agar pasangannya berasa lebih selesa dengannya.

"Sejak insiden itu saya mula menyediakan gula-gula getah perisa pudina atau apa-apa saja yang boleh menyegarkan mulut sebelum melakonkan adegan cumbu. Yang penting, saya akan elakkan makan bawang," seloroh aktor berusia 24 tahun itu.

SUMBER

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...