affiliate marketing the artificial life observer: ‘Chinese Zodiac’ Merupakan Filem Terakhir Jackie Chan

Monday 4 June 2012

‘Chinese Zodiac’ Merupakan Filem Terakhir Jackie Chan




Jackie Chan telah mendedahkan bahawa dirinya akan bersara dari dunia entertain, dan ini merupakan filem perlawanan terakhirnya yang bertajuk Chinese Zodiac.

Chan yang sudah berusia 58 tahun menghabiskan masa 7 tahun untuk membawa Chinese Zodiac ini ke layar lebar. Filem yang Ia tulis, Ia pengeluaran, dan juga Ia sutradarai sendiri ini juga dibintangi oleh Kwone Sang Woo, Yao Xingtong, dan Liao Fan.

"Mereka berkata, 'Tidak, kau masih muda, kau masih boleh melakukannya', tapi aku harus berhenti pada suatu hari," kata Chan kepada The AP.

Bintang ini juga mengakui bahawa semua adegan pertarungan yang telah Ia lakukan dalam filem-filem sebelumnya juga telah mempengaruhi tubuhnya.

"Selama sepuluh tahun terakhir saya memilih menjadi pengarah untuk mengarahkan diri saya sendiri." Dirinya juga menjelaskan, "Saya berharap di filem ini, pada 20 tahun kemudian, orang masih mengingatinya. Terutama diriku, untuk penonton, untuk masa depan, kerana itu sejarah saya, itu sangat penting.


“Badan saya sudah penat, saya pun bukannya muda lagi. Saya sukakan aksi, tetapi saya tidak suka keganasan yang berlaku di sana sini sekarang. Selain itu, saya juga mahu menjadi pelakon sejati yang bukan hanya tahu membawakan watak aksi dan komedi.”

Chan sebelumnya berlakon dalam filem The Karate Kid dan Kung Fu Panda.

jom tengok sedikit sedutan trailer dari cerita chinese zodiac




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...