affiliate marketing the artificial life observer: PERGH Aaron Aziz Dapat Tawaran Jadi Hos 'Fear Factor Asia'

Wednesday 16 May 2012

PERGH Aaron Aziz Dapat Tawaran Jadi Hos 'Fear Factor Asia'


Aaron Aziz


KUALA LUMPUR: Selepas berjaya melakar kejayaan menerusi industri lakonan, pelakon Aaron Aziz memperluaskan lagi kerjaya seninya selepas ditawarkan menjadi hos rancangan realiti Fear Factor Asia (FFA).

Aaron berkata, tawaran itu merupakan satu pengalaman baru buatnya walaupun pernah mengendalikan beberapa program televisyen (TV) sebelum ini di negara kelahirannya, Singapura.

"Sudah lama saya tidak beraksi sebagai hos program TV dan harap-harap dengan sedikit pengalaman yang ada, ia dapat diserapkan dalam FFA yang dijadualkan akan memulakan penggambaran di Afrika Selatan pada Oktober depan.

"Semoga kendalian saya dalam rancangan itu diterima ramai. Syukurlah pihak produksi FFA memberi kelonggaran kepada saya untuk beraksi dengan cara tersendiri tanpa apa-apa sekatan," katanya kepada mStar Online.

Tambah Aaron, dia bukan sahaja perlu mengacarakan rancangan tersebut tetapi turut diberi tugasan untuk melakukan aksi-aksi lasak dan berbahaya selain menaruh kebimbangan jika tidak dapat melakukannya.

"Sebagai pengacara, saya juga tidak terlepas daripada melakukan aksi-aksi lasak bagi membuktikan kelayakan saya sebagai hos FFA.

"Kalau nak tahu saya ni takut dengan ketinggian, boleh gayat dibuatnya. Apa-apa pun saya teruja untuk menjalani penggambaran ini, pasti ia menyeronokkan," ujarnya.

Sementara itu, Aaron berkata, kerjayanya pada tahun ini menuntutnya untuk bekerja di luar negara dan ia merupakan satu peluang yang dapat digunakan untuk bercuti bersama keluarga.

"Saya juga akan ke Vietnam dan Korea Selatan dengan peminat bersempena kejayaan Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 (ABPBH).

"Nampaknya tahun ini saya banyak menghabiskan masa melihat negara orang," selorohnya yang sedang menjalani penggambaran drama Adam dan Hawa bagi siaran TV3.

Selain itu Aaron juga akan memulakan penggambaran filem Dampak pada 18 Jun depan dan kemudian penggambaran filem Cicakman 3 pula yang akan menyusul.

sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...